Apelsincupcakes med white chocolate frosting.

Väldigt få gånger har jag fått till en sån där härligt hög muffin som inte säckar ihop och blir platt. Idag var inte heller en av de få gångerna. Jag följde i alla fall Leila Lindholms recept på cupcakes idag, fast jag hade apelsin, inte citron. Fast av hennes recept blir det inte heller sådär stora muffins! Så nej, av de recept jag gjort av henne är jag inget stort fan. De blir goda, men det är inte det enda som räknas!
Men å andra sidan, vad gör det om muffinsen sjunker ihop när man ändå ska ha frosting på?! ;) Idag testade jag för första gången en white chocolate frosting. Vit choklad är ingen favorit hos mig, men ihop med philadelphian så duger det gott och väl!





De här ska mumsas på framåt kvällskvisten.
Undra om de går hem hos min kära sambo, som inte alls delar mitt sötsug
. Jag tvivlar jag!
Jag vet en som kommer smaska i sig åtminstone frostingen, och det är mitt gottetroll till dotter.
Varifrån kan det komma tro? ;)

Kommentarer
Postat av: veronica

dom va riktigt goda! :)

2010-04-23 @ 19:48:59
Postat av: veronica

dom va supergoda!! :)

2010-04-23 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0