Cookie lolly

Jag hittade en helfestlig kakmodell när jag kikade runt här på internätet och idag fick jag ett ryck och ville testa själv. Såklart! Och att jag faktiskt har sugarpaste hemma nu gjorde mig bara ännu mer manad till att prova.
Jag använde ett recept för vaniljhorn till mina cookie lollies, men det blev dock inte så bra då de blir väldigt spröda och ojämna, så till nästa gång blir det ett annat recept. Fast jag tycker om att det endast är vaniljsocker i, då sugarpasten och kristyren gör hela kakan söt ändå! Ifall man nu bestämmer sig för att äta dem förstås och inte vill ha för mycket sötma ;)



Kristyren blev för rinnig på första bilden och den andra bilden var en lolly från början ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0