En nykomling måste firas.

Och inte vilken nykomling som helst heller utan en alldeles bedårande liten grabb som jag ska få äran att bli gudmor till! Kan ni tro att jag är glad? :) Lätt att jag kommer titta in till pojkavdelningen när det står shopping på schemat! När man fått två flickor så är det alltid lika roligt när någon annan får en pojk, och speciellt då när det gäller de närmsta vännerna. Mina flickor är underbara och bäst, förstås, och det kan vara så att jag helt enkelt inte är någon grabbmorsa men det är kul till tusen att få vältra lite bland killgrejorna ibland ;)
Och skulle det vara så, någon gång, att det blir en bebis till här så får jag nog lov att hoppas lite på en kille.
Hur som helst, tårtan innehåller vaniljkräm och rårörda hallon på ljus botten och är spacklad med vaniljsmörkräm. Resten är sockerpasta, marsipan och några silverkulor.

Och ja, det är hans namn. Annorlunda och kul va? :)
Passar honom alldeles utmärkt!

 


Kommentarer
Postat av: L

Kalasfin tårta! :D

2010-08-15 @ 12:00:21
URL: http://piongatan.blogg.se/
Postat av: dalin

Varje gång du lägger upp en tårta som blir det wow-effekt här haha! Önskar man kunde lite mer om det, du måste ju vara bästa "tanten" i kvarteret hehe :D

2010-08-18 @ 10:06:48
Postat av: Cicci

Tack Dalin, haha. Det är inte så svårt att lära sig, internet är bra :) Det kan hända att jag är, jag har inte frågat runt :p

2010-08-20 @ 21:12:55
URL: http://pastimecorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0