2-års tårta i rosa.

Denna dagen är lite mer speciell än alla andra dagar och då inte för att det är dagen innan min födelsedag. Det är någons födelsedag, men inte vilken någon som helst. Denna någon har upptagit en ganska rejäl plats i mitt stora vänliga hjärta, inte större än min lilla familjs förstås, men tillräckligt stor för att sitta högt i topp bland de jag värderar högst på denna jord. Denna lilla någon, är min goda väns (sen 4 år tillbaka ungefär) dotter som fått namnet Alicia. Det gör henne, tro det eller ej, till den underbaraste Alician i världen ;)
Och denna lilla Alicia fyller hela 2 år idag, så jag föreslog att jag kunde göra tårta, hennes mamma nappade på idén :) Att tårtan skulle gå i rosa var liksom redan givet, då det enligt mamman är den enda färgen flickan passar i ;p
Insidan består av smakerna hallon och vanilj, toppen är sp och marsipan.







Jag slarvade visst med underlaget upptäckte jag när jag täckt tårtan.
Men utan misstag lär man sig inte ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin tårta=) Himla söt kanin=)

2010-08-20 @ 21:24:26
Postat av: Cicci

Tack så mycket :)

2010-08-20 @ 21:32:28
URL: http://pastimecorner.blogg.se/
Postat av: Jane

En sån vill jag ha när jag fyller år =) Haha du är bäst, så duktig ! Love ya pouss

2010-08-21 @ 10:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0