Chokladätare med energi.

Dessa tårtor var en överraskning trots att det var tjejen själv som ville ha dem, hon fick bara inte vara med och bestämma utseendet.
Jag har i stort sett inte bestämt något på dessa tårtor, jag fick information om alla detaljer från tjejens kompis (mamman till grabben med spindelmannentårtan).
Den ena tårtan skulle vara en våningstårta med vita liljor och blad på och smaken skulle vara vanilj och choklad.
Den andra skulle vara en enkeltårta med en tjej på en crosstrainer som var kladdig med choklad runt munnen. Det skulle också ligga choklad runt henne. Nu adderade jag en pilatesboll och en hantel för att crosstrainern skulle stå, då jag inte hade tid att låta delarna torka eftersom jag hade cirkus två dagar på mig. Smaken i den skulle vara något syrligt, typ citron eller hallon och vanilj. Jag valde hallon.
Tidspress?

 

Jag ska erkänna att jag hade en dålig planering denna gång och det blev inte alls så bra som det skulle.
Det gör lite ont att veta att det hade kunnat bli så jäkla mycket bättre!

Men, what to do, what to do?

 

 



Kommentarer
Postat av: Jane

Du är så fruktansvärt duktig underbara du! Ville också bara säga att jag är så jävla glad över att ha dig som vän ...



Puss och Kärlek

2011-07-06 @ 15:03:28
URL: http://www.prionna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0