En förmiddag i tovningsanda.

Så vi har återigen tovat ihop, jag och mina väninnor (nog låter det lite damigt? :)), fast denna gången blev det en förmiddag men lika trevligt ändå förstås! Jag gjorde en liten fjäril, som nu har hamnat i min blomma (mina blad). Min väninna hade gjort en sådan tidigare och jag tyckte den var för gullig så jag var tvungen att göra en likadan. Men jag måste säga att stråna var lite svåra att få in i den grå färgen så de sticker ut lite, men vad gör det!?
Jag har snart ytterligare en fjäril klar också, fast i orange och brun.




Det jag gillar mest med att filta är att man kan göra så oändligt många olika saker.
Och det är bra, jag gillar variation.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Cecilia!

Hittade din blogg på facebook =)

Visste inte att du var så pysslig..Det här med tovning verkar skoj! Kanske man skulle testa.

Rolig blogg iallafall..här kikar jag nog in igen.

Hoppas allt är bra med dig och dina töser!

Kram

//Linda från skolan..

2010-04-10 @ 21:14:05
URL: http://www.tapetus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0