Ett stort pyssel.

Nog för att jag tycker om småpyssel och pill men då och då händer det att jag tar på mig lite större projekt. Ungarnas rum är sådana saker. Och faktiskt, får jag nog säga, så är det nu färdigmålade rummet det största projektet i pysselväg. Fast pyssel är nog lite väl fel ordval tror jag.
Min stora flickas rum. Så här blev resultatet.
Överst är från dörren sett. Mitten är hörnet till vänster. Nederst är, ja, väggen med dörren.

En stabil arm och näve är ett måste när man målar på fri hand och det har jag inte haft alla dagar!
Den svarta rutan? Oroa er inte, jag har fullkomligt fantastiska planer för den också ;)

Det bästa och viktigaste med allt är att min flicka är supernöjd!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken tur att hon är nöjd =)

2010-08-06 @ 21:35:37
Postat av: L

Men du, så himla fint! Det har du gjort toppenbra!

2010-08-07 @ 14:27:38
URL: http://piongatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0