Inflytt.

I veckan kom äntligen golvläggarna och la in plastmattan på största flickans rum! Det känns fantastiskt bra att hon fått flytta in och att hon faktiskt är nöjd och trivs. Och även om jag är nöjd över helheten så stör jag nästan ihjäl mig på att det blivit sprickor mellan gipsplattorna! Så till nästa barns rum måste vi komma ihåg att sätta väv, så att vi förhoppningsvis slipper sprickor där.
Det som saknas nu är gardiner, vilka jag håller på med, lampa och lock till lampknappen... Och den svarta rutan förstås!




En del av sambon fick visst vara med ;)
Och så kan jag berätta att såhär fint är det inte längre, det är ett kaos med leksaker över hela rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0