Lekfull kossa?

Jag vet inte om ni kommer ihåg, men för ett tag sen gjorde jag en fjäril till en flicka och i samma inlägg nämnde jag att jag också skulle försöka få ihop en kossa, för det ville hon ha. Nu är den i alla fall färdig, och det blev minst sagt en speciell liten ko. Känns nästan som en lekfull hund i kossoutfit; baken i vädret och resterande kropp lågt.
Jag får väl vara nöjd, för det var ju trots allt min första kossa, helt utan mall att gå efter. Skulle jag få för mig att göra ytterligare en, så kan den helt klart förbättras!
Hoppas den lilla mottagaren blir nöjd i alla fall, men hon vågar kanske inte säga annat? ;)

Förresten så hittade jag en alldeles underbar färg på kardad ull när vi var i Linköping, nämligen blålila!
Troligen så blir det något till hemmet av det ;)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hon blev så nöjd vill jag lova ;-)

2010-08-19 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0