Överraskning till en som fyllde 30.

Jag fick äran att göra en tårta till en överraskningsfest av min väninnas sambo. Hon föreslog en motorcykel, då han äger en, och sa att han gillar öl. Nedan följer min tolkning.

Färgerna på tårtan hade jag problem med, men jag bestämde mig till slut för att de fick gå i samma färger som toppern.
Mina tankar om hur motorcykeln skulle bli gick åt skogen, då jag inte tänkte på tyngden av socker, men slutresultatet blev ganska okej trots det. Jag fick dessutom höra att födelsedagsbarnet sparade den, så godkänd antar jag?
However, båda tårtorna har en ljus botten och den översta tårtan är fylld och täckt med nougatmousse och chokladsmörkräm och den understa med björnbärsmousse och vit chokladsmörkräm.


I lördags var leveransen.
Och bara för att påminna er; att dricka och köra är inte okej, det hade min motorcyklist inga planer alls för ;)
Han hade dessutom ett meddelande med sig som löd; Ey! Have a nice party. Stay off the wheels.

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så himla duktig!

2010-12-01 @ 15:31:02
Postat av: Dalin

haha, fan va het! riktigt grym är du cissi! synd du bor så långt bort annars hade du fått baka min dotters tårta

2010-12-08 @ 11:01:58
URL: http://dalinleandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0