Blueberry macarons.

Eller blåbärsmakroner för er som inte kan engelska ;)
Jag har i alla fall hittat ett recept nu som blir bra, även om jag fick klicka ut smeten för att det bara rann genom spritsen. Och på tal om den så ska jag köpa engångsspritspåsar, för att de blir så äckliga, och jag måste köpa mig lite nya tyllar, lite ordentliga tyllar!
Hursomhelst, detta recept hittade jag hos Made by love som i sin tur har hittat det hos en Linda.
Blåbärssylten gjorde jag på en chansning.
Egentligen har jag nog kommit på att makroner är aningens för sött för min smak, men det är ju så fina och man kan variera dem i en oändlighet!



Blå små godingar.
Det blir visst ganska mycket bak här, men det är så roligt, och gott förstås :)


Kommentarer
Postat av: sana

vad guligt du är!!

dina macarons ser perfekt ut ;=)

det inte lätt att hitta ett bra macarons recept men om vi vet om någonting som gick fell med macaron så jag tycker att det komma bli bra på nästa gång :)

2010-07-17 @ 15:31:37
URL: http://sana-madebylove.blogspot.com/
Postat av: sana

vad gulligt du är ;=)

dina macarons ser riktig perfekt ut!

det alltid roligt att baka macarons tycker jag .

2010-07-17 @ 15:34:46
URL: http://sana-madebylove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0