Till en flicka.

En viss liten 8-årig flicka var här och firade midsommar i fredags och upptäckte en av mina fjärilar i blomman. Hon frågade då om jag hade gjort den själv, varpå jag svarade ja. Hon fortsatte med att hon skulle vilja ha en sådan, och jag var självklart inte sen med att säga att jag kan göra en åt henne!
Men då jag inte hade just den färgen hemma så slängde jag iväg ett sms till hennes extramamma och frågade om hon hade någon favoritfärg. Jag fick svaret; Röd eller lila, tror vi. Typiskt nog hade jag ingen lila heller, men röd hade jag minsann så det fick det bli!
Förhoppningsvis blir hon nöjd ändå ;)




Hon skulle vilja ha en ko sa hon också, för de tycker hon är söta, men om jag nu (mot förmodan) inte skulle lyckas med det så får hon i alla fall en fjäril.
Nu hoppas jag ju att hon inte snokar i min blogg, men det är väl föga troligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0