Bara för att jag kan.

Mest en blogg om allt mitt pyssel här hemma bara för att jag har sånt stort behov av att visa upp det för folk, eller faktiskt mest för min mamma för hon säger alltid att det är fint ;) Skämtåsido. Mest för att jag är en mångsysslare, som aldrig kommer kunna bestämma mig för en enda sak att göra för resten av mitt liv, och bara för att jag är duktig på att vara mångsysslare. Jag är pysslig, och älskar att pilla med småsaker.
Det är en blogg om små underbara ting i vardagen, som jag gör. Det kommer nog hoppa in en och annan tanke emellanåt också, för de har jag många av, både goda och onda.
Jag älskar att skapa och det är nog just det jag vill göra. Skapa en helt ny värld kanske. Eller bara små rara ting i den värld som finns.
Huvudsaken är att jag kan, och det kan jag. Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0