Dagens lunch.

Lunchen med familjen + systers andra hälft blev, enligt mig, hur god som helst! Spenatsufflén var fantastisk och kommer definitivt göras fler gånger hos mig. Tonfiskrullen hade gottat till sig ordentligt och chokladfondanten lyckades idag också. Mm.
Det blir förmodligen inte chokladfondant i muffinsplåt i fortsättningen i alla fall även om jag löste det i sista sekund. Jag vände upp dem på plåt med bakplåtspapper först men efter att inte lyckats förflytta den första utan kollaps så klippte jag runt dem i stället, så pappret fick hänga med på tallrikarna, men vad fan, det smakade lika bra ändå. Och ihop med bären, kanon och precis i min smak!
Tack till de underbara gästerna, som också tyckte det var gott, sa de ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0