Dumt att låta den torka!

När Melissa fyllde år i november så köpte jag vit marsipan, den ligger i skåpet och torkar. I julas när jag slutade skolan fick jag med en rejäl klump vit marsipan (och orange, men den gjorde jag apelsindammsugare av!) som har legat i skåpet och blivit torr i kanterna. Så för några dagar sen bestämde jag mig för att leka lite med den i stället, testa mina gränser, se vad jag kan åstadkomma. Nåja, nu har jag ju inte kommit så långt, då tiden inte alltid räcker till, men några små figurer har jag fått till. Inte helt felfria naturligtvis, men om man inte tittar på nära håll så är jag nöjd :)
En ros, en gumma, och till påsken i ära, en påsklilja och en kyckling ;)







Kommentarer
Postat av: Marina

fantastisk! svårt att avjöra vilken är bäst!men kyckling är gulligast!

2010-10-08 @ 07:53:16
URL: http://marimilocakedesign.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0