Underbara fredag.

Idag gick vi upp tidigare än vanligt här. Melissa klampade så glatt ut från rummet vid 6.00 och sa hej och att hon har sovit färdigt. Jag fick väcka sambon som fortfarande låg och sov på soffan (resultatet av att man vill se klart en film :)), eftersom han brukar ha åkt till jobbet vid den tiden. Denise somnade om efter maten men det varade ungefär tills jag bytte hennes överfulla blöja med en unge jämte som pratade överdrivet högt och glatt. Och inte förstår hon ordet högljudd heller. Men det var bara till att sätta på kaffe och starta dagen!
Jag hann med att baka en omgång frallor i alla fall :) Och barnen sov samtidigt så jag kunde sitta och koppla av med broderiet ett tag också, perfect.





Snart blir det minsann promenad i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0