Cupcakesmix

Mina muffins behöll höjden! Jag säger ju det, choklad är bra ;)



Toppingen på mina cupcakes fick idag bli en kräm med smak av ahlgrens bilar, som jag var tvungen att testa eftersom dottern råkar tycka om dessa små bilar väldigt mycket. Men eftersom grädde och sugarpaste inte är kompisar så är den inte den lämpligaste toppingen till cupcakes med dekorationer i sp, då det får den att "svettas".
Mina cupcakes tog jag med till syster och hennes sambo när jag spanade in deras nya lägenhet, som just nu är ett renoveringsprojekt! Och att bjuda familjen slår aldrig fel, de uppskattar det alltid ;)





Den sista gjorde jag ikväll och står nu i kylen.
Det återstår att se hur mycket den "svettas" under natten, eftersom den började redan när jag gjorde den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0