Till mor, och storebror.

Idag säger jag grattis till min mamma och min storebror som båda fyller år. Till mamma säger jag också grattis på mors dag, om man nu säger så.
Jag har inte blivit uppvaktad på mors dag, men jag får väl vänta tills barnen är så stora så att de kan uppvakta mig själva..
Hursomhelt så hade vi lite kalas här i huset igår och jag gjorde för första gången i mitt liv en cheesecake. Så simpelt och så gudomligt gott. Och jag kan ju inte servera någon "kaka" utan att dekorera först, det är ett måste i min värld, när tid finns förstås. Det fanns det egentligen inte igår, men jag passade på när jag väntade på att minstingen skulle somna.
Här är resultatet.




Vi har ju flyttat till hus, äntligen. Därför har det inte blivit så mycket pysslande här, förutom renovering. Dvs. ta bort tapeter, spackla, måla. Tapetseringen överlämnade vi till någon som gjort det förr, fast jag satte upp en våd och den sitter faktiskt kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0