Cake á la döskalle.

Flickans önskemål till födelsedagen var en tårta med en döskalle. Och när jag frågade om färg så svarade hon svart eller lila. Svart. Nej, lila.
Nu blev det ju inte riktigt till födelsedagen, för den är i morgon, men till födelsedagskalaset som var i lördags.
Hennes extramamma sa smakerna choklad och vanilj.
Det blev alltså en chokladtårta med hallon och vaniljgrädde, spacklad med grädde och täckt med sugarpaste.


 

Tyvärr är det lite så när man har chokladbotten, att de andra smakerna liksom kommer bort en aning.
Turligt nog brukar smaken av choklad gå hem hos folk :)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jäklar vilken cool tårta, verkligen tummen upp =)

2010-10-26 @ 20:09:32
Postat av: Linda

De där små benen runt om tårtan va ju fiffigt och gulligt =)

2010-10-27 @ 12:45:46
URL: http://www.tapetus.blogspot.com/
Postat av: sara

Hej !

Vilken fin blogg du har! :)

Du får jätte gärna kika in på min & kanske slänga en kommentar. Skulle vart jätte snällt!

Kram sara.

2010-10-27 @ 15:58:29
URL: http://ddere.bloggplatsen.se
Postat av: Beatrice

Fy vad du är duktig syster, jag blir alltid lika imponerad! Jag börjar bli lite nyfiken på hur tårtan kommer se ut när min unge tittar ut! ;)

2010-10-28 @ 12:12:52
Postat av: Cecilia

Ojojoj syster, det blir storslaget ;)



Ni andra: Tack :)

2010-10-28 @ 19:56:04
URL: http://pastimecorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0