En smygstart.

Jag vet att Halloween infaller på söndag, den amerikanska storslagna Halloween vill säga. Vår Halloween dröjer visst till nästa helg, men då finns jag inte på plats varken i hemmet eller detta lilla samhälle vi bor i. Därför tjuvstartar jag och ungarna redan idag, med vår alldeles egna pumpa. Lilltjejen hann dock lägga sig innan vi tände pumpan, men stortjejen var storögd och tittade och tittade ;)

Jag saltade och rostade kärnorna (fröna?), och de blev fantastiskt goda!

Egentligen, om jag ska vara helt ärlig, så var jag helt inställd på att Halloween var nu i helgen.
Fast lite extra ljus i höstmörkret gör absolut inte en mörkrädd höna som mig något!


För det är väl nästa helg man kör "Trick or treat" i detta land, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0