Halloweenfika.

En del av min familj (mamma, pappa, storebror) var här och fikade idag, Halloween i ära. Jag vet att jag förra året ville göra pumpapaj, men fick då inte tag i någon pumpa, förstås. I år fick jag mig en pumpa och kom då på detta, så jag letade upp receptet och bjöd in till fika.
Nu gjorde jag dock några missar, och den blev ingen höjdare ändå. Jag kan ju skylla på receptet, men det vore ju inte helt ärligt. Den tog längre tid att grädda, konsistensen blev helskum (och jag kan absolut inte tänka mig att den ska vara så) men den smakade hyfsat ändå. Min mor tyckte om den, så det var ju inte helt åt skogen.




Pumpapaj med vaniljsockergrädde.




Sugar Cookies i stil med Halloween.
Darrig på handen, yes.






Kommentarer
Postat av: Annie

Tycker om dina fina bak-saker du gör hela tiden :) Du är superduktig :)

2010-11-01 @ 19:13:52
Postat av: Cicci

Tack gullet ;)

2010-11-02 @ 20:57:51
URL: http://pastimecorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0