Scandinavian Cake Show 2010

Idag tog jag med mig lillsyrran och besökte tårtutställningen i Kungälv. Rent korrekt sett så tog hon med mig för det var hon som körde ;) Hur som helst så var det helt fantastiskt att se så många vackra kreationer. Och det var så att jag tappade hakan på en del av dem!
Underbara färger, former och fantasifulla skapelser.
2012 nästa gång. Då är jag där.



Har jag nämnt att jag älskar detaljer? ;) Jag älskar Paris ännu mer nu.
Vann både juryns röst och folkets i kategorin motivtårta.



Vann juryns röst i kategorin Retro bröllopstårta.
Med all rätt.



Jag gillar färg, alltså fick denna min röst,
även att färgerna inte helt överensstämmer med vad jag anser är Retro.
Vann folkets röst.

Underbart.



Kommentarer
Postat av: Milli

Äntligen fick jag veta vilka som vann hehe :) Var där på lördagen så jag missa ju de och tårtdecor har inte uppdaterat än. Fin blogg du har :)

2010-09-22 @ 15:02:50
URL: http://millis-vardag.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Nej, de är lite efter med uppdateringen ;) Tack så mycket!

2010-09-22 @ 21:30:33
URL: http://pastimecorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0