Topsy Turvy med kräfttema.

Igår hade vi en mycket lyckad kräftskiva här med mycket trevligt folk, och jag hade givetvis gjort tårta. Den blev dock otroligt misslyckad till en början och jag var så arg, men jag lyckades dölja mina misstag ändå ;)
Att det skulle vara en kräfta på var ju bara en självklarhet!
Fyllningen i den understa tårtan är en gudomlig nougatmousse, spacklad med chokladsmörkräm och täckt med marsipan. Den översta går i smakerna mocka och vanilj, täckt med marshmallowsfondant. Dekorationerna är gjorda i mmf, marsipan, sp och kristyr.







Den svarta sp.n var jag väldigt besviken på för den smakar verkligen inget vidare!
Så det var ganska bra att jag inte valde att täcka en tårta med den trots allt.

För övrigt så har jag spenderat dagen på Scandinavian Cake Show, vilket var helt fantastiskt!
Mer om det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0