Hello Mr. Stripper.

Den andra "spontantårtan" beställdes av en tjej på min sambos jobb som ville överraska sin kille som fyllde år i torsdags. Först ville hon ha en nisse som spelade dataspel, men ändrade sig sedan till en strippande nisse, vilket jag tyckte var superkul! Den ovannämnda killen har visst ett litet intresse av att strippa på fester ;)
Hon hade några önskemål, och kom med en del förslag på vad han gillar, och det tog fram rätt klara idéer i mitt lilla huvud.
Detta var också en "vanlig" princesstårta.




Hon textade mig en låttext som han brukar dansa till, så den fick självklart vara med!
Flaskorna står det 4,5% på, och ska föreställa alkoläsk.

 


Kommentarer
Postat av: Emma



Åh va tuff den blev :)

2011-02-22 @ 19:21:32
URL: http://dontstopbeliieeevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0