Torsdagsfika med tåg.

Veckans enda tårta slutade i tre. Den här beställdes i början av veckan av min syster, fast den var till hennes sambos pappa som ville bjuda på tårta på jobbet. Han jobbar tydligen med godståg och ville gärna ha ett tåg på.
Jag fick googla mig fram lite (jag älskar google) för att hitta något att gå efter, och det blev ju rätt bra till slut i alla fall.
Tårtan är en vanlig princesstårta, fast såklart med hemmagjord vaniljkräm och inte någon jädra marsan (som större mängden av våra konditorier har).



Mina träd är urgulliga, inte sant? ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Hela tårtan är urgullig!

2011-02-21 @ 14:45:24
URL: http://www.metrobloggen.se/lillibonden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0