Älskade unge.

I onsdags fyllde min fantastiska unge ett helt år. Och det, kära läsare, är helt ofattbart! Förra året gick så otroligt fort, så fort att jag inte riktigt hängde med. Jag är dålig på att leva i nuet och bara vara, så dagarna liksom bara rusar förbi mig. Hon, som nyss var en bebis tycker jag, går ju redan, och börjar snart dagis. Det är galet. Så galet.

Hon fick ha kalas i torsdags och då bjöds det på en vit enkel tårta med hallonsylt, vaniljkräm och grädde med en snögubbe och ljus på toppen.
Dessutom blev det kärleksmums och bananmuffins, och såklart fick världens finaste ettåring en alldeles egen muffin(s)!

 



Av någon anledning så försöker Denise alltid blåsa ut ljus, oavsett om de är tända eller inte.
Denna dag fick dock storasyster blåsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0