Stackars kille...

Det är ju helt solklart vad som har hänt här, killen har ju kraschat i ett träd och brutit benet!
Den här tårtan hämtades av en tjej jag lärde känna på det första stället jag arbetade på efter mammaledigheten. Hennes sambo, som förstås har en liten kärlek till cross, ville så gärna ha en crosstårta, och det skulle han ju få! Efter mycket om och men gällande tidpunkt, utseende och smak så fick den bli så här. Den innehåller en vanlig sockerkaksbotten med mangomousse, hallonsylt och grädde.

 


Det var pilligt, men klart värt besväret då jag hade så roligt när jag gjorde detaljerna!
Stjärnorna över huvudet är ju bara pricken över, eller hur? :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0