Namngivningstårta.

En sak jag verkligen gillar är när man får chansen att lära känna en människa på nytt. När man hamnar på samma ställe som en person man inte kommit särskilt bra överens med tidigare och kommer fram till att denna personen faktiskt är oerhört trevlig, sånt tycker jag om!

Nästa tårta ut var till en namngivning och tjejen som beställde den ville att den skulle vara rosa med blommor och hjärtan och innehålla jordgubbsmousse och något med vanilj som slutade i vaniljsmörkräm.


Jag har förälskat mig i marmorerade tårtor, det blir livfullare (är det ens ett ord?!) så.

 


Hjärtana som ligger runt är gjorda i färgad vit choklad.

 

Hon ville naturligtvis inte ha en dopbebis eftersom det inte var ett dop,
men vi kom överens om att jag kunde göra en bebis i en filt och det blev ju bra!



Jag kan inte önska dem en fin dag för den är redan förbi, men jag kan hoppas på att den blev som de tänkt sig, eller bättre förstås ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0