Budapest och dammsugare.

Som nämnt i tidigare inlägg så är det min mors och min brors dag idag. Och på min brors jobb så har det tydligen blivit lite av tradition att man bjuder på något gott på sin födelsedag, och så ville han naturligtvis också göra och bad mig åstadkomma något. En tårta var lite mycket tyckte han men lite fina bakverk skulle passa. Jag funderade lite och kom fram till att det fick bli något jag själv gillar, nämligen budapest-bakelser och dammsugare. Jag tycker dessutom att det var alltför längesen jag gjorde dessa trevliga saker. Min bror nappade lyckligtvis på min idé, och så fick det bli!

 

De fick mest gott betyg, en av dem var inget stort fan av dammsugare och min bror fick dubbelt upp, två tyckte att det blev lite mycket, vilket jag förstår för båda är ganska mäktiga, och en tyckte att jag skulle skicka in receptet på dammsugarna till Delicato för det var minsann den godaste dammsugaren hon någonsin ätit!
Sådetså ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0