Glad Påsk

Ännu är ju inte påsken helt över, alltså kan jag gott och väl önska er en fortsatt Glad Påsk nu och dessutom visa ett litet experiment jag kom på. Säkerligen finns det fler där ute som gjort samma sak, både bättre och sämre, men dessa är gjorda efter mitt huvud och jag tycker att de förtjänar en liten plats här i bloggen. Och även om de har lite skavanker här och var så var det otroligt roligt att göra och sätta ihop dem.
De består av en makronbotten och marängkropp som sedan är ihopsatta med citronsmörkräm.


En del såg faktiskt mer ut som elefanter, men det är ju på tok fel färger för det,
så man förstår ju att det ska vara kycklingar...



Och av bottnar och kräm som blev över fick det helt enkelt bli oerhört färgfina makroner.
De gillar jag.

 

 

Mina underbara små påskkäringar får avsluta detta inlägg.


Puss.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0