Just testing.

Det här är en sån där riktig testtårta, där dekorationerna egentligen inte har någon anknytning till varann. Det är verkligen så, att det finns för mycket saker jag vill testa och det på en gång, om det är någonstans jag har riktigt dåligt tålamod så är det när det gäller att vänta. Jag fixar inte riktigt den biten.
Så att då bestämma mig för vad som ska göras direkt och vad som kan vänta, blir ofta en större grej än det borde vara (och min beslutsångest ska vi inte ens tala om).
Denna tårta vann kampen igår och det blev rätt bra, inte för att det är världens snyggaste tårta, men för att jag faktiskt fick till lite av det jag ville prova och för att jag fick lite såna där aha-moments då jag insåg att om jag gör sådär så blir det bättre.

Tårtan blev sedan fika tre kilometer bort
men det fanns visst några frivilliga till som gärna tog emot tårtan!
Konstigt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0