Doptårta till världens finaste pojk.

I lördags döptes min systers son, och vem får göra tårta, om inte jag? Systeryster hade redan bestämt att den skulle likna doptårtan jag gjorde till min minsta och det var ju bra, då jag får tillfälle att göra en bättre version, jag var ju nybörjare då ;)
Hur som haver, efter att ha ritan upp tårtan och granskat den lite så bestämde jag mig för att det fick bli stjärnor på den understa, som variation. Klossarna är där, dopbebisen likaså, en nalle på toppen, och så fick det bli ett par bilar och en stapelleksak baktill.
Innehållet fick bli blåbärsmousse, vaniljkräm och en vit chokladsmörkräm som underlakan och sockerpasta som täcke.





Jag som alltid oroar mig över att folk inte blir nöjda, oroar mig tack och lov oftast i onödan.
Jag är hårdast mot mig själv och blir därför sällan helt nöjd, tur är väl att det jag ser, ser ingen annan ;)

Kommentarer
Postat av: chanette

nawwwwww va söt

2012-01-24 @ 10:29:42
URL: http://tartpalatset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0