En stol, före och efter.

I somras fick jag lite barnsaker av min goda vän, däribland två rosa stolar som jag var tvungen att göra något åt, då de var ganska risiga efter att ha stått i en lekstuga (tror jag).
Eftersom det har blivit ganska mycket köksbestyr här och det därför inte har blivit att jag lagt in något annat, så visar jag stolarna nu. För det är ju så, köket i all ära, men jag pysslar även med andra saker. Faktiskt. Som mitt pysselrum t.ex, som är färdigmålat. Lister ska in, tyger ska in, och nytt golv ska in då det nuvarande är i två olika nyanser, så det dröjer väl några månader till ;)


Kasta.


En ny sits fick jag såga till.

Vit funkar ju överallt, så varför inte?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0