Ett grattis till lillasyster..

..som förvisso fyllde år i fredags och firades med tårta i söndags, men jag har inte haft energi till att hänga vid datorn och blogga. Egentligen inte nu heller, men vad tusan, jag måste ju få in syrrans tårta.
Hennes andra hälft tyckte att jag skulle göra något med banorna, ja alltså avdelningen på hennes jobb där hon har fastnat.
Och det var ju superkul för där har ju även jag varit en (hel) del, så det var inga dimmor om hur den skulle se ut.
Bea (eller kanske kvällsskiftet) har visst byggt en usel pall som gör så att Bea nästan får alla kartonger över sig, men hon lyckas nog rädda situationen, även om hon vart lite chockad ;)
Inuti den gömmer sig citronfromage, mjölkchokladmousse och marängsmörkräm. Jag täckte den sedan med marsipan.







Ja, sånt där är jobbet på Jysk centrallager :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0