Tårta till examen.

Samma fantastiska person som bad mig göra en motorcykeltårta till sin sambo tog examen som sjuksköterska i fredags. Och till den dagen hade jag fått en förfrågan om att göra tårta, vilket jag självklart inte tackade nej till.
Hon ville också ha en tvåvåningstårta, med kanske en spruta som gick in i tårtan, vilket jag tyckte var en häftig idé. Tyvärr lyckades inte det hur mycket jag än tänkte och försökte, då jag lik förbaskat inte hade rätt redskap hemma, men en spruta fick hon i alla fall, liksom ett stetoskop och sjuksköterska som topper.
Innehållet består av hallonsylt, vaniljkräm och grädde.







Det ska likna bloddroppar runt hela tårtan, men tanken var nog bättre ändå ;)


Kommentarer
Postat av: janela

Jag säger bara WOW, har inga ord!

2011-02-08 @ 08:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0